fanny eriksson

rolling in the deep

Publicerad 2011-08-13 00:05:13 i vardag,

Hejsan! Jag kan börja med att säga att Liseberg var grymt igår. Var sjukt taggad och vi gick alla runt och peppade som bara den! Landade med bussen i Linköping klockan 03.30 inatt och då blev jag, Emma och Evelina hämtade av min kära mammi och natten spenderades hemma med de två. Idag har jag tagit det allmänt chill och blev sedan upphämtad av Stina och några fler och vi drog oss ut till Berg för lite minigolf. Gick ungefär som vanligt och jag hamnade på delad sistaplats, med Stina såklart. Sedan har kvällen spenderats med henne och efter att vi båda somnat i min säng i en kvart kände Stina att det var dags att åka hem, och som den goda vän man är så satte jag mig på cykeln och skjutsade hem henne. Nu däckar jag snart och känner att det är bäst att avsluta det här inlägget innan mitt svammel går helt överstyr. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-14 16:53:58

sv; som faen! ;) skapligt tur att jag stanna! ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela