fanny eriksson

~

Publicerad 2011-10-14 19:38:04 i vardag,

Halloj. Jag ligger just nu på golvet med mammas laptop och försöker att översätta en engelsk artikel. Kent strömmar ut ur högtalarna och humöret är inte riktigt på topp. Hosta och öroninflammation har hållt mig hemma för dagen och jag känner mig bara allmänt förvirrad och inte alls som mig själv. Har ganska mycket i skolan veckan som kommer och prestationsångesten leder till att jag jobbar långsammare än någonsin och detta leder ju såklart till ännu mer prestationsångest.

Imorgon ska jag åka och hälsa på min kusin utanför Örebro med mammi och syster iallafall. Resten av denna kväll kommer att spenderas med den här lilla datorn och Idol med familjen.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela