fanny eriksson

Episkt

Publicerad 2013-03-03 23:07:28 i musik,

Min torsdag hade inte kunnat vara bättre. Det säger sig ju själv att den dag man får ögonkontakt med och tar Brandon Flowers i hand inte kan vara något annat än helt fantastisk.
Fick äntligen se mina absoluta favoriter, The Killers, live i Globen. Är fortfarande hög på känslan under och efter konserten. För mig är känslan framför ett bra band, med basen strömmande genom hela kroppen oslagbar, jag bara älskar det. The Killers slår alla konserter jag varit på innan med hästlängder och var värd köandet i minusgrader tusen gånger om.  
 
Jag skulle kunna svamla hur mycket som helst om min kväll med två av mina favoriter, framför mina favoriter, men skulle ändå inte kunna göra kvällen rättvisa.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2013-03-05 16:32:14

Konsert med bästa slår det mesta!! =))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela