fanny eriksson

år tjugohundraelva.

Publicerad 2012-02-22 17:28:00 i Allmänt,

Och så var det slut på ännu ett år. Här kommer därför en sammanfattning av 365 dagar, i samma form som förra året.
Måste tillägga att detta inlägg legat i utkastet sedan 29 december, men eftersom att min dator kraschade runt nyår så har jag inte haft tillgång till bilder.

Hur firade du in det nya året?
Middag hos mig, tolvslaget i stan och sedan fest i Vasastan.

ja ni, dammsugaren åkte fram efter att julgranen bestämde sig för att lägga sig på golvet. helt plötsligt..

Tre roliga händelser det här året?
- Två veckor som spenderades i ett tält i Skåne med både gamla och nya vänner. Mest Party Rock Anthem, amerikaner, sena nätter och skratt.
- Födelsedagsfest för två killar i klassen som slutade rätt vilt med tårtkastning, killar i hawaiikjolar och ett kladdigt golv.
- Att stå i folkhavet i Cloetta Center med Håkan Hellström framför sig och sin bästa vän bredvid.




Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Körkort och Peace and Love!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
Jag kommer nog inte ihåg några speciella datum men måste nog säga valborg, en av de sjukaste kvällarna på hela året.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja gud ja, ett par förkylningar och liknande och skadar mig gör jag nog nästan varje dag. Ett par krigsskador i form av blåa knän, tår, skrapsår och blåmärken över smalben, ett riktigt grovt i svanken och ett antal på armarna. Inget allvarligt, mest klumpigheter.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, fika och småsaker.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Vänner, interna skämt, solnedgångar, dans, bara ben, nattliga samtal, handskrivna brev, natthumor i tält, gittarspelande, fniss i tysta lektionssalar, framsteg, familj, skratt och mys. Och sommaren i allmänhet.








Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos Mange. Jag kommer. Välkommen in. Where them girls at. Vart jag mig i världen vänder. Party rock anthem.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Beror ju på vad man jämför med, man är ju alltid ledsnare än en femåring. Men förövrigt gladare.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och oroat mig över saker som jag själv inte kan påerka.

Blev du kär i år? 
det är ju en definitionsfråga, skulle nog svara nej.

De bästa nya personer du träffade? 
En salig blandning, innehållande några nya i klassen, ett par amerikaner och några andra som jag inte riktigt vet vart dom kom ifrån.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-02-23 17:02:19

sv: det vill jag absolut göra! tack :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela