fanny eriksson

~

Publicerad 2011-11-19 14:13:00 i vardag,

Hejsan. Jag har haft en bra vecka som innehållit bland annat födelsedag och svenska, engelska och spanska läxor och prov (allt på samma dag).
Jag sitter just nu på bussen på väg hem från lite äventyr. Jag vaknade strax efter elva imorse och undrade vad i hela världen jag skulle ha på mig ikväll. Sedan kom jag att tänka på ett halsband jag såg på H&M på Ikano för ett par dagar sedan. Så jag flög upp ur sängen vid halv tolv, slängde ner lite pengar och ett bikbok presentkort i plånboken och tog bussen hemifrån vid tolv. Väl framme i stan hamnade jag på bikbok där jag gick loss! Hängde där ett tag och betalade tillslut med presentkortet, kontanta pengar och bankkortet. Tog mig till slut till H&M (det jag åkte iväg för att gå till) men hittade inte det förbannade halsbandet! Så då bestämde jag mig för att ta bussen ut till Ikano.
Så nu är jag x antal kronor fattigare och nöjd som tusan. Ska hoppa in i duschen och gör iordning med direkt när jag kommer hem. Ikväll blir jag bjuden på födelsedagsbio och middag av några guldkorn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela