fanny eriksson

Du kan göra vad som helst

Publicerad 2011-05-23 20:49:22 i vardag,


Hej alla glada. Kom hem igår kväll efter en underbart mysig helg några mil utanför fina Göteborg. Har skrattat, ätit mängder med onyttigheter och myst som bara den med min fina vän.
Idag har det varit skolan för fulla muggar, med betygsprat med engelska läraren och ett muntligt nationelltprov i spanska. Jag kan då säga att det förstnämnda gick tusen gånger bättre än det andra. Min enda motivering till att läsa spanska steg 4 är meritpoäng, meritpoäng och att kunna bli diplomerad gymnasieekonom.
Sen så har jag gått på stan och börjat plugga inför årets sista företagsekonomiprov. (Årets sista prov överhuvudtaget)
Ska kötta plugg den här sista veckan nu och sedan spendera resten av veckorna i skolan utan ångest och stress! Jaja, snart blir det en kopp te framför CSI med min kära fader.
PUSS

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-05-23 22:28:52

Tyvärr blir det nog inte ÅRETS sista prov! Det vore ju för bra för att vara sant :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela