fanny eriksson

It's ironic that you can not use the most beautiful eyes that I've seen.

Publicerad 2011-01-29 16:17:45 i vardag,

Hej igen. Jag har glömt bort bloggen, igen. I måndags sov jag iallafall hos Emma, och efter ett misslyckat försök till att titta på innerbandyturneringen i skolan i tisdags så blev det istället film hemma hos mig på dagen. Sen så har jag varit sjuk och hemma onsdag och torsdag. Men igår så blev det skola igen, och på kvällen subway och bio med Maria. Love & Other Drugs blev det, bra film och en halvnaken Jake Gyllenhaal är ju en oslagbar kombination.

Nu ska jag in på glosboken och hänga där ett tag. Ikväll blir det mys med Stina.
PUSS

Kommentarer

Postat av: Fannie

Publicerad 2011-01-30 14:01:34

haha fränt vi har samma namn ;p

följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-30 18:53:03

sv: njaa. beror på hur man ser det! ;) men man ser ut som en hockeyspelare i den. haha ;D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela