fanny eriksson

vissa personer kan en inifrån och ut, en sådan person för mig är du.

Publicerad 2010-12-25 21:11:01 i vardag,

Hejhej, god jul och allt sådant. Julaftonen spenderades först hos farmor och farfar med julmat och annat gött. Efter Kalle Anka åkte familjen till mormor och morfar och firade jul där med moster, hennes man och kusiner. Det blev paketlek, gröt och glögg och sånt som hör till.
Idag har jag inte gjort mycket för världen. Tittat på Bilar, tagit det allmänt chill och spelat spel med familjen min.

Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att åka in och kika på mellandagsrean med Emma och Marika. Efter det blir det nya Narnia i 3D med min lilla familj. Fett med najs.




bilder på mig och mitt hjärtegull från i onsdags.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-25 21:24:08

sv: bilar in my <3

Postat av: S.

Publicerad 2010-12-26 16:39:36

snyggast är vi! saknar dej gummis<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

-

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela